Saturday 9 September 2017

Top 10 Alternativ Handels Böcker


Bästa Trading Books. Creating trading framgång måste också komma från många vinklar När jag blir frågad om vad alternativ handel böcker att läsa är det komplicerat Med det i åtanke här är min lista över rekommenderade handelsböcker. Böcker på Options Trading. Option Volatilitet och prissättning - Natenberg Detta är min go-to-book för nya köpmän Natenberg gör ett bra jobb som förklarar alternativhandel genom volatilitetslinsen, vilket är ett perspektiv som många inte tänker på när de börjar handla alternativ. Detta har också hela noteringen av grundläggande optionsstrategier och hanteringstekniker som är associerade med dem. Allt av Jeff Augen är värt att läsa Denna speciella text går lite mer in i de otäcka bitarna av alternativhandel - nämligen att definiera volatilitet och hantera affärer. Detta går lite mer in i den kvantitativa sidan , vilket kan vara roligt om du känner din väg runt excel eller R. Är du redo att gå långt ner i kaninhålet Sinclair har massor av tung matematik tillsammans med exemplar från verkligheten. Den här boken ger insikt in i hur hedgefonder och derivat skrivbord faktiskt spelar alternativmarknaden Det finns ett bra kapitel om hur du planerar dina affärer ordentligt och en överraskande mängd insikt i handelspsykologi. Detta är bibeloptionshandeln Det är svårt att få igenom och ibland sektioner vunnit t tillämpa på din handelsstil men det är bra att ha till hands som referens, speciellt om du har en längre tidsram i åtanke. Jag ville verkligen inte sätta den här på listan eftersom jag inte tror att den tjänar handlare mycket bra Men eftersom det är obligatorisk text för många högskoleklasser, är det bra att veta om det - du kommer att få perspektivet på alla MBA-skatter du kommer att handla mot. Böcker på Markets. Edwards och Magee är den definitiva källan för teknisk analys Den går utöver mönstret och förklarar den underliggande utbuds - och efterfrågedynamiken Den här boken finns i sin 8: e upplagan, som visar dig innehållets uppehållskraft. EBTA kommer att ta evrything du just lärde dig med Edwards och Magee och slita det d egen Denna bok visar att det finns massor av pseudovetenskap vid traditionell teknisk analys och mönster har inte alltid en statistisk kant. Den här boken lär dig hur du får en kanten på marknaden. För att vara ärlig var jag verkligen obekväm att läsa detta bok som jag införtar TA i min handel - om någonting jag nu har respekt för när mönster misslyckas. Mängden koffein jag behövde läsa den här boken kunde döda en liten by i Bhutan Men den här måste du läsa om du är för att förstå hur utbytet fungerar Om du handlar överallt på en kortare tidsram så kommer det att ge dig insikt som inte hittas i någon annan bok om hur marknaden fungerar. Om du vill lära dig om marknaderna från ett stötfirma, kommer Bella att ge dig vad du vill Det finns massor av visdom på dessa sidor och massor av berättelser för att göra det enkelt att läsa. Det finns väldigt liten information där ute på tecknadsläsning och OGT ger dig en översikt över hur det fungerar. Jag tror En av de mest underutnyttjade formerna för analys är marknadsprofil Det är en mörk konst och det finns inte mycket litteratur om det Men den här boken är ett måste läsa Det är svårt att läsa ibland men jag granskar ofta kapitel så ofta för att förstå den korta termen marknaden. Det här är den andra boken du måste läsa på Market Profile och det är lite mer uppdaterat än MoM. Det är lite mer integration med nyare beteendefinansiella saker och neurekonomi. Allvarligt måste du förstå auktionsmarknadsteori om du vill lära sig att handla. Uppställningarna är lite föråldrade, men det här håller en speciell plats med mig, eftersom den först introducerade mig till derivathandel. Det här har lite av allt, inklusive en del handelspsykologi, analys av TICK - och dagsvängningshandeluppsättningarna. Trading Psychology Books. Om du inte har läst något av Dr Brett gör du dig själv en misshandel Jag älskar den här boken eftersom författaren kommer från en bakgrund av klinisk psykologi med fokus på högpresterande individ s Anekdoterna går enkelt in i handelsområdet och du kan få massor av insikter om dig själv och din näringsidkare. Ta hand om den här boken som en daglig hängiven Dr Brett bröt smidigt upp boken i 101 lektioner Läs en lektion per dag och se hur du kan genomföra det i din handel. Ständig, inkrementell självförbättring kommer att göra underverk för din prestation. Om du någonsin velat ha det bästa sättet att spåra din prestation, lär du dig det här. Boken diskuterar begreppet R-multiplar som jag tror är kritiskt för handlare och investerare att förstå Tharp fokuserar inte på de enskilda uppställningarna, men hur man närmar dem från en riskorienterad tillvägagångssätt. Den här ser alltid ut på listor. Det är en bra helhetsläsning som kan få dig motiverad att ta på marknaden igen och hur man kommer in i rätt handelsstat Denna bok kommer att berätta en massa saker som du redan vet men du behöver höra anyways Om du har problem med att definiera och acceptera risk är den här boken för dig . En nervös, fatalistisk, pessimistisk personlighet är inte rätt profil du vill ha som handlare. Dessa brev från Seneca lärde mig hur man accepterar slumpmässighet, omfamnar risk och fokuserar på de saker som är viktiga i mitt liv. Prestanda. Ett bra sätt att bli bättre på marknaderna är att se hur andra blir bra på andra områden. Det finns massor av paralleller, och den här boken ger dig nödvändiga steg för att bli bra i en handel. Fördjupad övning, självkorrigering misstag och korrekt coaching är de sanna nycklarna till talang. Har du någonsin känt glädje medan du handlade Du var helt nedsänkt på marknaden och i ett tillstånd som kallas Flow Denna bok går in i de psykologiska komponenterna i flödet och hur man stannar där längre. Att vara i Flow under handel ökar din prestanda väsentligt. Den här boken av Michael Bigger är vad som fick mig att läsa Flow i första hand. Det är snabbt läst och det går över hur man korrekt ska komma in i det mentala tillståndet att utvecklas som en näringsidkare. Som titeln säger, handel kan vara en väldigt kreativ strävan, och den här boken kommer att visa dig hur. Jag var lite tveksam för att sätta den här här. Jag ma-kort som bär medlem av kulten Tim Ferriss och jag tänker inte säga det. Vad är bra med det här? boken är att den fokuserar på eliminering 80 av dina handelsvinster kommer att hända från 20 av din uppfattade marknadsinformation Om du fokuserar på 20 och tar bort alla externa material på denna post är closed. chilibelle 5 år sedan. Bra lista tack för att du tagit tid att sätta ihop. Läs hela boklistan för Options Traders. Jag har alltid älskat att läsa Jag läser varje dag och natt och har gjort sedan jag var ett barn. Min mor var en ivrig läsare jag skriver var för att hon har förlorat henne förmåga att läsa vid 88 års ålder I dag lyssnar hon på böcker på cd-skivor, eftersom hennes önskan att veta och lära sig fortfarande går stark. Den önskan är samma önskan som någon näringsidkare behöver för att förbättra sin kunskapsbas när det gäller Wall Street. började kompilera min lista över måste-läsa böcker, var jag förvånad och insåg hur länge den här listan växte Men jag kan inte acceptera en ofullständig lista Att lämna ut bara ett av dessa arbeten är oacceptabelt eftersom jag vet hur värdefullt den kunskap som erhålls från var och en av dem fortfarande är Om det finns en silver tråd i lista antar jag att det kretsar kring socioekonomisk historia när det gäller aktiemarknaden.1 Livet och legenden av EH Harriman av Maury Klein Det är en otrolig historia om ett fantastiskt liv hos mannen som gjorde Union Pacific Railroad vad det är idag .2 Dark Genius of Wall Street av Edward Renehan, Jr Bio av min favorithandlare hela tiden, den oföränderliga Jay Gould Om Gould handlade idag, skulle hans hedgefonds styra Wall Street.3. ABC av Stock Speculation av SA Nelson This är en måste-egen som jag läser igen minst en gång om året Publicerad 1903 visar boken att människans natur är konstant per handel.4 Baruch My Own Story av Bernard Baruch Det är den ultimata självbiografi av en av de stora bestånden marknadsinvesteringar tors of all time.5 The Great Crash of 1929 av John Kenneth Galbraith Läs det och glöm det aldrig.6 Dagen som bubblan sprängde av Gordon Thomas och Max Morgan-Witts Den sociala historien av debatten 1929 och dess efterdyningarna.7 Mot gudarna Den anmärkningsvärda historien om risk av Peter Bernstein Historien om riskhantering från början till idag.8 Guldens ålder av HW Brands Historien om California Gold Rush och dess effekt på utvecklingen av vårt land Heck, läs bara några historia bok av Brands.9 Titan John D Rockefeller, Sr av Ron Chernow Mannen bakom grunden för oljebranschens värld.10 Priset Den episka sökningen efter olja, pengar och makt av Daniel Yergin Starta din oljebransch studera med denna klassiker. 11 Tempelets hemligheter. Hur Federal Reserve löper landet av William Greider Börja din studie med att försöka förstå farbror Ben och hans föregångare genom att läsa den nu 22-årige klassiken.12 En upp på Wall Street av Peter Lynch Läs det och då gå sparka lite däck.13 Pengar spelet av Adam Smith En måste-läst klassiker av 1960-talet go-go years.14 Teknisk analys av finansmarknaderna av John Murphy Ett måste-egna och måste läsas på TA.15 Alternativ som en Strategisk investering av Larry McMillan Det ultimata måste läsas för alla köpmän. Jag vet att denna lista är omfattande och det kunde ha varit mycket längre. När du läser Gould och Harriman kommer du bort med känslan och kunskapen om att järnvägarna i slutet av 1800-talet parallellt med Internet. Galbraith och Thomas Witts målar bilden av den ursprungliga bubblan hela tiden, vilket gör det möjligt för dig att förstå hur marknadens regulatorer blåste det för bara en halvtio år sedan när man tillåter kortslutning. Thomas Witts skildra atmosfären av kraschen och efterklyftan av kraschen ganska levande Bernstein på historiens historia är bara fenomenal Yergin naglar olja, liksom Chernow s bio av JD Rockefeller Brands bok om guldhoppet är det bästa arbetet jag har läst på det templet håller fortfarande bra idag, speciellt med Fed i nyheterna nästan varje dag. Adam Smith är både hilarisk och cyniskt lysande som han beskriver den nifty 50-tiden, fylld med sina egna aktiemarknadsfiskar. För övrigt är McMillans alternativ böcker är bibliska i hänvisning till dina alternativ kunskaper och utbildning Jag läste sin första bok om alternativ 30 år sedan Boken är lika relevant idag som då Förhoppningsvis kommer du att läsa, lära och njuta av dem som jag har. OptionerProfits kan följas på Twitter på. Top Ten Trading Books. Author SteveBurns 29 november, 2013.Jag är en stor fan av handelsböcker Hur stor jag har läst över 300 böcker relaterade till marknaden, investerar och handlar och granskat nästan alla av dem på Vissa handelsböcker har förmågan att utarbeta de principer som leder till lönsam handel medan andra inte skrivs av handlare, utan i stället endast om handel med författare som aldrig handlat ett alternativ eller framtida kontrakt i sitt liv och innehåller lite värde utöver grundläggande faktum. Här är de bästa handelsböckerna som verkligen förändrade min handelsprocess från slumpmässigt till det tydliga fokuset på lönsamhet. Dessa böcker kan förändra allt för dig som näringsidkare. Vissa är klassiker och vissa är modernare men jag tror att de alla står över tidens test att hjälpa en näringsidkare på sin väg till lönsamhet Låt mig rädda nya handlare uppgiften att läsa hundratals handelsböcker som letar efter visdomens pärlor och bara rikta dig till var guldet egentligen är. Jag gjorde en undersökning om sociala medier för att se vilka böcker som hjälpte handlare ger mest pengar på marknaderna och dessa tio böcker var resultatet av hundratals röster. Här är tio av de bästa handelsböckerna som någonsin skrivits sammanfattat i en mening. 1 Hur tjäna pengar på lager Ett vinnande system i goda tider och dåliga av William O Neil Köp bara de bästa innovativa tillväxtlagren på rätt köppunkt ur prisbasen och låt dem springa så långt de går. 2 Reminiscences of Stock Operator av Edwin Lefevre Det är en tjurmarknad du känner och de stora pengarna görs för att hålla bra positioner på lång sikt och inte försöka handla inom det dagliga ljudet. 3 Market Wizards, intervjuer med Top Traders av Jack D Schwager Så här kan du lyssna på de bästa penganscheferna i världen. 4 Hur jag gjorde 2.000.000 på aktiemarknaden av Nicolas Darvas Hitta de bästa lagren som ackumuleras i hög volym nära deras allra höga tider när du hittar dem lägga till vinnarna och skära förlorarna kort och låt dem springa så långt de kommer gå. 5 Trend Följande Lär dig att tjäna miljoner på upp och ner marknader av Michael Covel Ge upp dina åsikter, prognoser och grundvalar och använd ett robust system för att handla marknadstrenderna genom att följa den verkliga prissatsen. 6 Hur man handlar i lager av Jesse Livermore Handla de ledande aktiens rena prisåtgärder när de går högre och högre förstår att de har normala dragreaktioner men lär sig att inte stoppas tills de har kört sin fulla kurs. 7 Handla din väg till finansiell frihet genom Van Tharp Sluta leta efter handelens Heliga Graal och fokusera istället på att utveckla ett handelssystem som passar dig och handla det samtidigt som du hanterar risker. 8 Handel för en levande psykologi, handelstaktik, pengarhantering av Alexander Elder Du måste hantera de tre affärsmöjligheterna för att lyckas hantera pengarna, sinnet och handelsmetoden för att vara lönsamma. 9 Handel i zonen Mäta marknaden med förtroende, disciplin och en vinnande attityd av Mark Douglas Trading är mer av ett mentalt spel än en matematisk en och det tar förtroende för ditt system och dig själv att ge dig självförtroendet att handla med disciplin och mentala kontrollera. 10 The Complete TurtleTrader Hur 23 nybörjare investerare blev miljonärer av Michael Covel Richard Dennis visade några vardagliga människor hur man blir miljonärer genom att handla sin fasta huvudstad med en enkel trend efter metod som baseras på breakouts med några filter medan man använder riskhantering. Vad är din favorit handelsbok Lämna en kommentar nedan. Läs mer om Steve Burns arbete här. Logga in på den här konversationen, skriv en kommentar nedan.

No comments:

Post a Comment